laura-en-nenee-udaipur.reismee.nl

Dag 6

Vandaag gaan we naar de school met de tuk-tuk. Het regen deze ochtend niet dus we kunnen onderweg wat foto's maken. Wanneer we op school aankomen beginnen we met het herhalen van het thema fruit. De kinderen hebben duidelijk geoefend in de tussentijd, ze weten al veel meer dan gisteren.

Na 20 min. Is het alweer pauze. Na de pauze hebben de kinderen en de leraren een hele dansshow voorbereid, ons welkom en het afscheid van een andere groep vrijwilligers, die hebben geschilderd op school. We zitten samen met alle vrijwilligers, alle leraren en alle kinderen in de eetzaal. Verschillende kinderen dansen voor ons, in de mooiste jurken en kleren. Bijzonder om te zien hoe ze kunnen dansen zonder dat ze de muziek kunnen horen. Met een beetje hulp van de leraar, maartoch. Na het dansen krijgen we allemaal een zelfgemaakte armband en een bloemenketting. Het was een mooi geheel!

Na de show was er niet veel tijd meer over om les te geven, maar we konden nog net ons zelfgemaakte werkblad doen. Waaruit bleek dat de meeste kinderen de fruitsoorten redelijk onder de knie hebben inmiddels.

De andere groep vrijwilligers heeft nieuwe matrassen geinstalleerd op de slaapzaal van de jongere kinderen. De oudere kinderen liggen helaas nog steeds op een dun matje, dus we gaan volgende week eens kijken of we hierin iets kunnen betekenen.

Na de school maken we een boottocht over het meer, helaas weer met regen. Ondanks dat was het een mooie tocht. We gaan een berg op met de kabelbaan en genieten van het mooie uitzicht over de stad.

Morgen gaan we meer zien van de stad en de toerist uithangen met z'n alle:)