laura-en-nenee-udaipur.reismee.nl

Weekend!!

Dit weekend hebben we veel gezien, watervalletjes, tempels, winkels, een olifant, een kameel, levende koeien, dode koeien, een fort en nog veeeeel meer.

Zaterdag hebben we de hele dag door Udaipur gestruind. Winkeltjes bekeken en genoten van het straatbeeld. 's Avonds hebben we gegeten met uitzicht over het meer.

Vandaag zijn we naar Ranakpur tempel en Kumbalgarh fort geweest. Bij het fort leek het er meer op dat wij de atractie waren dan het fort. Iedereen wilde met ons op de foto, super grappig, Laura vond het minder grappig...

De rit naar de tempel en het fort was een ruige, met veeeel gaten in de weg, een chauffeur die af en toe een koe of hond op de weg pas zag op het moment dat alle inzittenden van de auto begonnen te krijsen. Al ben ik tijdens deze rit toch in slaap gevallen:)

Het uitzicht was echter prachtig. (zie foto's)

Morgen gaan we met de directeur om de tafel zitten om nieuwe matrassen te kopen voor de oudere kinderen. De jongere kinderen hebben vrijdag nieuwe gekregen en nu is het onze beurt om het geld goed te besteden

We moeten nu nog ons lesprogramma voor morgen voorbereiden en dan gaan we lekker slapen.

Florry

Geweldig alles te kunnen volgen wat jullie meemaken. Het ziet er allemaal indrukwekkend uit.
Op de school kunnen jullie volgens mij ook heel veel betekenen. Succes met alles.

Jos

Geweldige foto's lijkt me super om van deze reis een fotoboek te maken misschien moeten jullie Pie(ke) hiervoor maar eens lief aan kijken