laura-en-nenee-udaipur.reismee.nl

Vooruitgangen

Vanochtend kregen we een uur voor vertrek te horen dat we toch niet naar school hoefden, omdat er geen kinderen waren. We wijzigden onze plannen en besloten om naar de Big Bazaar in de shopping mall te gaan om lesboeken, leesboeken, potloden etc voor de materialenkast hier in het huis te kopen. Daarnaast willen we ook graag iets lekkers trakteren als we vrijdag weg gaan (zoals we dat in Nederland ook zouden doen) en dus halen we ook nog snoepgoed en koekjes. Het winkelcentrum was enorm en we keken onze ogen uit.

Na 2 uur hebben we bijna alle spullen van ons lijstje verzameld en het geld gepind voor de elektricien en de matrassen.

Ook in het community centre waren er vandaag weer weinig kinderen ivm het festival van maandag. Hierdoor hebben we meer tijd voor de kinderen en is het fijn doorwerken. Iedereen is gemotiveerd en we kunnen afsluiten met een spel.

Na het eten hebben we gevraag of er nog meer nodig is voor de school, omdat we nog budget over hebben en we zeker weten dat we het nog nuttig kunnen besteden. Ze geven aan dat er ook nog kussen nodig zijn en poetsspullen voor op school. Ook is nog niet alle elektriciteit in de lokalen boven gemaakt. In eerste instantie zou de elektricien alle lichtschakelaars vervangen boven, maar nu blijkt de elektriciteit ook nodig. Dat komt goed uit, want we willen het budget graag volledig benutten!

Morgen gaan we dus achter de kussens en de poetspullen aan, zodat de kinderen donderdag/vrijdag hopelijk een volledig nieuw bed gaan hebben als we weg gaan! Samen gaan we traktatiezakjes maken voor meer dan 170 kinderen dus we blijven goed bezig!