laura-en-nenee-udaipur.reismee.nl

Leuke dingen zaterdag

Vandaag zijn we naar de Nagda tempel en Eklingji tempel geweest. Mooie tempels in een groene omgeving waar je de verkeerschaos van Udaipur niet meekrijgt. In de Eklingji tempel waren 108 kleinere tempels te vinden. We mochten helaas geen foto's maken en het leek er eerder een rondgang of een wachtrij voor een attractie dan iets anders, het was druk, maar o zo mooi! Mensen namen bloemen, blaadjes en kokosnoten mee die daar door een priester gezegend werden.

Omdat het korter bij ligt dan andere uitstapjes zijn we om 12 uur weer terug. We besluiten om nog een laatste henna te laten zetten bij dezelfde man die onze eerdere henna's gemaakt heeft, zodat deze bij thuiskomst nog als nieuw is om de herinnering aan India levend te houden.

Onze reisgenote Camilla wil graag een henna van Ganesh (de olifantengod), omdat ze deze graag als tattoo wil laten zetten en op deze manier kan wennen aan dat idee. De beste man was werkelijk trots op zijn eigen creatie en het is ook werkelijk heel erg mooi geworden!

'S avonds besluiten we om samen te gaan uiteten met de drie coördinatoren om de reis leuk af te sluiten. Tijdens het eten konden we op het dakterras genieten van de sound en lightshow bij the city palace.

Een mooie afsluiter van onze reis! Morgen maken we nog een lekkere fruitsalade en pannenkoeken voor een goed ontbijt met z'n alle en dan is het tijd om nog snel een laatste souvenir te kopen en onze koffers te pakken.