laura-en-nenee-udaipur.reismee.nl

De reis naar India

Na wat vertraging op de eerste vlucht, sprintje naar de tweede vlucht en turbulentie op de derde vlucht zijn we veilig aangekomen op onze locatie. Jullie geloven het niet maar het regent al 3 dagen non stop dus die bikini kunnen we op straat al aan doen. Het is dan toch wel de stad van de meren, maar we hadden toch iets anders verwacht van deze meren....

Op goed vertrouwen en gelezen informatie vertrokken we op zaterdag ochtend met onze pinpas naar India. Bij aankomst wil je meteen geld pinnen en wat blijkt: de ATM wil geen geld geven. Na 3 pogingen en 5 verschillende pinautomaten en een cash exchange office zakte de moed ons even in de schoenen, van alle kanten kwamen behulpzame mensen, al knijp je hem toch wel even op het moment dat een wildvreemde wegloopt met je pinpas en wegkijken als iemand zijn pincode intypt is er hier ook niet echt bij, maar na 10 pogingen is het toch gelukt en we konden met een gerust hart onze weg vervolgen naar Udaipur.

De eerste indrukken: nat, benauwd en warm, maar erg gezellig! De koeien lopen echt overal, de zwijntjes lopen langs de straat, toeterende auto's overal en de sari's zijn kleurrijk. De geur valt dankzij de regen enorm mee.

Vanaf nu kan ons avontuur op 7000km van huis echt beginnen.

Lily Voncken

Het vliegt dus all kanten op ! Teleurstelling, ergernis en de blijdschap over alle mooie indrukken. Fijne avond....lekker eten en goed slapen de eerste nacht in India!

Marielle Jilissen

Saai is anders. ;)